גיא כספי, יועץ עסקי.

אובליגור מחיקת חובות ופתרונות נוספים

אובליגור מציעה מגוון שירותים כדי לסייע ללקוחות לנהל את חובותיהם ולהשיג יציבות פיננסית. שירותים אלו כוללים תוכניות לניהול חובות, איחוד הלוואות, מחיקת חובות וייעוץ לפשיטת רגל.

תוכניות ניהול חובות נועדו לעזור ללקוחות לשלם את חובותיהם בצורה ניתנת לניהול. צוות אובליגור  עובד עם הנושים ליצירת תכנית תשלומים המתאימה לתקציב הלקוח. זה יכול לכלול משא ומתן על שיעורי ריבית נמוכים יותר, הפחתה או ויתור על עמלות, ואיחוד חובות מרובים לתשלום אחד.

איחוד הלוואות הוא שירות נוסף שמציעה אובליגור. זה כרוך בשילוב של מספר חובות להלוואה אחת בריבית נמוכה יותר. זה יכול להקל על הלקוחות לנהל את החובות שלהם וגם יכול לעזור להם לחסוך כסף בהוצאות הריבית.

הסדרי חובות עם חברת אובליגור

הסדר חובות הוא שירות הכרוך במשא ומתן עם נושים להסדרת חובות בפחות מהחייב. זו יכולה להיות אופציה טובה עבור לקוחות שמתקשים לבצע תשלומים ונמצאים בסיכון להפר את חובותיהם. צוות אובליגור  עובד עם הנושים כדי לנהל משא ומתן על הסדר בר השגה עבור הלקוח, שיעזור לו להיחלץ מחובות.

לבסוף, אובליגור מציעה ייעוץ בפשיטת רגל ללקוחות ששוקלים להגיש בקשה לפשיטת רגל. הצוות מספק הדרכה לגבי תהליך פשיטת הרגל ומסייע ללקוחות להבין את האפשרויות שלהם. הם גם מציעים חלופות לפשיטת רגל, כגון תוכניות ניהול חובות והסדר חובות, כדי לעזור ללקוחות להימנע מההשלכות השליליות של פשיטת רגל.

דני ליבנה מנכ"ל אובליגור

דני ליבנה הוא מומחה פיננסי בעל ניסיון רב ומנכ"ל אובליגור. עם ניסיון של שנים בתעשייה הפיננסית, הפך למומחה מוביל בנושאים הקשורים למחיקת חובות, הסדרי חובות בנקאיים ויחסי בנק-לקוח. המומחיות והמחויבות שלו לעזור לאנשים להיחלץ מחובות ולהשיג יציבות פיננסית עזרו לאובליגור להפוך לשם מהימן בתעשייה. המנהיגות וההכוונה של דני ליבנה סייעו לחברה לבנות מוניטין חזק בהספקת תוצאות.

לסיכום, אובליגור מציעה מגוון שירותים שיסייעו ללקוחות לנהל את חובותיהם ולהשיג יציבות פיננסית. בין אם אתם זקוקים לעזרה ביצירת תוכנית ניהול חובות, מחיקת חובות, הסדרת חובות או ניווט בתהליך פשיטת הרגל, צוות אובליגור  כאן כדי לעזור. עם המומחיות והמחויבות שלהם לשירות מותאם אישית.