גיא כספי, יועץ עסקי.

גיא כספי חושף טיפים לשיווק דיגיטלי בערוצי בלוג ודוא"ל

אנו חיים בעידן של עומס מידע. האינטרנט מלא בתוכן, וקשה למצוא את המידע המתאים. בלוגים ודוא"ל הם דרך אחת לחתוך את הרעש ולספק לקהל שלכם תוכן איכותי. במאמר זה, נדון כיצד לשווק את העסק שלכם באמצעות פוסטים בבלוג ודוא"ל. אנו נחקור כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לכתוב תוכן שמושך יותר קוראים וישפרו את מאמצי השיווק שלכם. 

טיפ שיווקי מס' 1: כתיבת בלוג באופן קבוע

בלוגים הם דרך מצוינת להוציא את העסק שלכם החוצה ולפרסם את שמכם. הם דרך מצוינת לבנות את המוניטין שלכם, והם יכולים לשמש גם ככלי שיווקי. מה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב מאמר שרלוונטי לענף שאתם עוסקים בו. זה יעזור להביא תנועה לאתר, מכיוון שאנשים יוכלו למצוא את מה שהם צריכים בבלוג שלכם. אתם יכולים גם להשתמש בהזדמנות זו לפרסום על ידי הכללת קישורים חזרה לאתר שלכם או לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית במאמר.

טיפ שיווקי מס' 2: שיווק בדוא"ל ע"פ גיא כספי

שיווק בדואר אלקטרוני הוא שיטת שיווק חסכונית ויעילה. זוהי אחת הצורות הפופולריות ביותר של שיווק דיגיטלי שניתן להשתמש בהן לשיווק כל סוג של עסק.

חשוב לדעת איך לשווק את העסק שלכם באמצעות שיווק במייל מכיוון שזו דרך מצוינת להגיע ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים, יש לזה החזר גבוה על ההשקעה, וקל למדוד את ההצלחה.

כמה טיפים של גיא כספי שכדאי לזכור בעת השימוש בשיווק בדוא"ל הם:

1) פתחו רשימה של אנשי קשר שמתעניינים במוצר או בשירות שלכם.

2) שלחו אימיילים רלוונטיים באופן קבוע

3) השתמשו במדיה חברתית כדי לקדם את התוכן שלכם

4) שתף מידע בעל ערך עם הקהל 

5) שלחו הודעת קבלת פנים כאשר מישהו נרשם

6) כללו קישורים בכל מייל