גיא כספי, יועץ עסקי.

גיא כספי מסביר על יועץ שיווק לעסק קטן

יועץ שיווקי הוא מישהו שיכול לעזור לכם בתוכנית השיווק שלכם. הם יכולים לעזור לכם להבין מה עליכם לעשות כדי להפיק את המרב ממאמצי השיווק שלכם. הם גם שם כדי לוודא שאתם לא מוציאים כסף על דברים שלא צריך לעשות או דברים שלא יביאו לכם תוצאות. יועץ שיווק יכול לעזור לכם בעסק שלכם בדרכים רבות. הם יכולים לעזור לכם עם מיתוג וקמפיינים שיווקיים. 

ההמלצה של גיא כספי לעסקים קטנים

יועץ שיווק לעסקים קטנים הוא איש מקצוע המסייע לעסקים קטנים לשווק את עצמם, את המוצרים והשירותים שלהם. הם בדרך כלל זולים יותר מאשר צוות שיווק במשרה מלאה והם מסוגלים לספק סיוע בכל תחומי השיווק, כולל פרסום, מיתוג, יחסי ציבור וניהול מדיה חברתית.

החיסרון של יועץ שיווק שהוא יכול להיות מכריע מדי עבור חברה קטנה יותר, אבל הם שימושיים במובנים רבים. הם יכולים לעזור לכם באסטרטגיה ויישום תוכנית השיווק שלכם. הם יכולים גם להיות משאב טוב עבור מגמות שיווק עדכניות שכדאי לדעת עליהן.

עם זאת, לא הייתי ממליץ לשכור יועץ אם יש לכם מעט ידע בתחום. תצטרכו להשקיע יותר זמן ומשאבים כדי ללמוד בעצמכם את הנושא לפני שאתם מדברים עם יועצים או שוכרים אחד עבור העסק שלכם. יועצי שיווק יכולים להועיל לכל עסק. יש להם את הניסיון והידע לעזור לעסק לצמוח. אבל הם יכולים להיות מכריעים מדי עבור חברות קטנות יותר.

גיא כספי מסביר, "חברות קטנות יותר יכולות להפיק תועלת משכירת יועץ מכיוון שיש להן את הניסיון לספק את הייעוץ הטוב ביותר לגבי מה יעבוד עבורכם כחברה. הם גם לא צריכים כל כך הרבה זמן עם החברה שלכם, מה שהופך אותם לזולים יותר מאשר להעסיק מישהו במשרה מלאה או לשלם עבור תוכנה יקרה שאולי לא מתאימה לצרכים שלך."