גיא כספי, יועץ עסקי.

משמעות מחלקת משאבי אנוש בעידן ההיברידי

ישנם יתרונות רבים למודל עבודה היברידי, אך הוא אינו מתאים לכל ענף. הוא נמצא בשימוש הנפוץ ביותר בתעשיית ההייטק מכיוון שהוא מתאים ביותר לצרכיהם. זוהי אופציה טובה עבור חברות שצריכות להחזיק בכוח עבודה גמיש ומסוגלות לנהל את העובדים שלהן מרחוק.

מודל עבודה היברידי הוא סידור העסקה המשלב שתי צורות עבודה או יותר לעבודה אחת. סוגי העבודה יכולים להיות כל שילוב, כגון משרה מלאה וחלקית, משרה מלאה ועצמאי/חוזה, משרה חלקית ופרילנסר/חוזה, או עצמאי/חוזה בלבד.

מודל עבודה היברידי הוא סידור עבודה גמיש המשלב שעות עבודה מסורתיות ושעות עבודה לא מסורתיות. זה מתאים לכל תעשייה שצריכה לעשות שימוש במערך הכישורים הטובים ביותר מהעובדים שלהם.

כיצד פלטפורמת משאבי אנוש יכולה להועיל לארגון עסקי במודל היברידי

חלק זה של המאמר יבדוק מה זה אומר עבור אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש וכיצד הם יכולים להסתגל למציאות החדשה שעומדת לפניהם. במדובר במשימה לא פשוטה, שכן עליהם להסתגל לשינויים בתעשיית ההייטק ולמצוא דרכים חדשות למשוך ושימור כישרונות. 

הכירו את היי בוב, פלטפורמת משאבי אנוש לניהול עבודה היברידי. חברות מסוימות כבר משתמשות בפלטפורמה הזו כדי לשפר את תרבות מקום העבודה שלהן ולמשוך כישרונות. חברות אחרות משתמשות בכך כדרך לנהל טוב יותר את עומסי העבודה, הזמן והאחריות של העובדים שלהן.

מערכות משאבי אנוש הן עמוד השדרה של כל ארגון עסקי. הן מספקות מאגר מרכזי לכל הנתונים והמסמכים של משאבי אנוש. עתיד משאבי האנוש בתחום ההייטק מזהיר. היי בוב בעלת פוטנציאל להפחית עלויות, להגדיל את הפרודוקטיביות ולשפר את היעילות בכל תחומי משאבי האנוש כגון גיוס עובדים, ניהול ביצועים, גיוס, הדרכה ופיתוח.