גיא כספי, יועץ עסקי.

3 טכניקות הפרסום המובילות לעסקים באינטרנט

עסקים רבים בכל סדר גודל משקיעים כסף רב, זמן ומשאבים כדי לקדם את העסק, להביא לקוחות חדשים, להגביר את החשיפה למותג שלהם ולהגדיל את ההכנסות. במילים אחרות – להשתמש באינטרנט כמנוף להצלחה של העסק שלהם, משהו שהיה קשה יותר לעשות בעולם שלפני האינטרנט. לצערנו הרב אנו בחברת ג'נסיס נתקלים לא פעם בלקוחות המגיעים אלינו לאחר שהפסידו לא מעט כסף וזמן יקר לאחר שהשקיעו את הכסף בטכניקות פרסום שאינן בהכרח מתאימות להם או לא בצורה מקצועית. להלן 3 טכניקות הפרסום המובילות עבור עסקים באינטרנט כיום שכדאי יהיה לקחת בחשבון בבניית אסטרטגיית פרסום נכונה לעסק.

קידום אורגני בגוגל – הבחירה הראשונה של כל משווק:

קידום אתרים בגוגל או יותר מדויק לומר קידום אורגני – היא טכניקת פרסום הנחשבת למובילה כיום בעולם הפרסום הדיגיטל ובכלל. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם ומעל 94% מהחיפושים של גולשים בישראל מתבצעים באמצעות גוגל. במילים אחרות – מיליוני חיפושים בגוגל מדי יום ואולי מעבר לכך. רק בישראל. כל בעל עסק רוצה להופיע ראשון (או לפחות בין הראשונים) בגוגל לביטויים ראשיים בתחום שלו. הקידום בגוגל הוא הליך מורכב הפועל על עשרות רבות של פרמטרים החיוניים לצרכי הקידום אין ספק שאתם רוצים לעבוד עם חברת קידום מקצועית כדי להימנע מטעויות נפוצות שרק עשויות לפגוע בקידום האתר שלכם.

פרסום ממומן בגוגל:

האופציה השנייה של גוגל, מה שהופך אותה לפלטפורמה החזקה ביותר לצרכי פרסום באינטרנט, היא הפרסום הממומן. שילוב של קידום אורגני עם פרסום ממומן בגוגל יכול להיות קטלני אם יש לכם אפשרות כלכלית לעשות זאת. במידה ולא – התייעצו עם חברת הפרסום שלכם היכן כדאי להשקיע את המשאבים שלכם בתחילה והאם פרסום ממומן בגוגל הוא הפתרון. בדרך כלל שיטה זו טובה כדי לקדם עסקים בטווח קצר, לייצר בסיס לקוחות לעסק ולהביא גולשים לאתר באופן מיידי. בעזרת מנהל קמפיינים מקצועי זה בהחלט יהיה אפשרי ליהנות מקמפיין רווחי.

פרסום בפייסבוק – להפוך לקוח לחבר:

הרשתות החברתיות תופסות נתח משמעותי מהיום יום שלנו, לפחות אצל מרבית האנשים. עובדה זו גרמה לבעלי עסקים רבים להיעזר בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות לצרכי פרסום העסק. פייסבוק מאפשרת לנו להגביר את החשיפה למותג, לחבר את הגולשים אל המותג ולהפוך אותם ללקוחות תומכים וממליצים. הפלטפורמה הנהדרת הזו מאפשרת לנו לפרסם בתוך פייסבוק ובאמצעות מערכת הפרסום הממומן אף לשלוח את הגולשים לדף נחיתה או אתר חיצוני שלנו.